niedziela, 25 stycznia 2015

Część 2!! :D

Doskonale wiem, że pod epilogiem zachowałam się jakbym właśnie dostała okresu xD strasznie was za to przepraszam, nie powinnam tak na was najeżdżać xD ogólnie notkę mówiącą o tym, że druga część się ukaże miałam dodać już dawno, ale nie mogłam bo byłam zbyt zajęta pakowaniem swoich rzeczy bo właściwie to nie wiem czy wiecie, ale aktualnie jestem w Londynie skąd was serdecznie pozdrawiam! Więc... 2 część naturalnie będzie, jednak pod nazwą 'Memories', nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego xD
podałabym link, ale jesrem aktualnie na telefonie więc wejdźcie po prostu w mój profil i sami znajdziecie
ehh... jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam wszystkich, którzy czytają, komentują, czytają i komentują, czytają, komentują i czekają na następne rozdziały... i wgl (sama nie wiem co pieprze) nom... co do drugiej części  to napisałam już prolog, który ukaże się tam wtedy co szablon, który prawdopodobnie zamówię jutro tak samo jak zwaistun, który swoją drogą mi nie wyszedł xD pozdrawiam i do zobaczenia w 2 części!!
Kocham Was!!! <3

4 komentarze:

  1. Fajnie że będziesz dalej pisać. Ale tak bez niego.. Dziwnie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja będzie taka, że nawet nie zauwarzysz jego nieobecności ;) tak jak mówi tytuł będzie tam strasznie dużo wspomnień :D za to akcja ... jak dla mnie to najgenialniejszy pomysł na jaki kiedykolwiek wpadłam obiecuję, że nikt się nie zawiedzie :D

      Usuń
  2. #PsychicLovePL

    Hej, skarbie ;*
    Zapraszam na moje ff o Harry'm "Psychic Love"
    Mam nadzieję, że wpadniesz i zostawisz coś po sobie xdd

    http://psychic-love-harry-styles-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń