środa, 10 grudnia 2014

UWAGA!!

NIE ZAWIESZAM BLOGA!!
Nie chcę żebyście wpadli na taki pomysł, absolutnie! Mam mnóstwo nauki i od razu mówię, że następny rozdział pojawi się 1.1.2015 więc długo nie musicie czekać, ale głównie chodzi o to, że teraz mam strasznie dużo rzeczy do zrobienia i chciałabym wam zrobić czasami jakąś niespodziankę w postaci dodania wcześniej rozdziału, a kiedy nie mam czasu by pisac bywa to trudne więc przez jakiś czas będę sobie pisać i 1 dodam rozdział. Mam nadzieję, że nie zapomnicie o moim blogu xD Nom, więc wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku wszystkim moim czytelnikom (ale ja sie dziwnie czuje jak to piszę *_*) !! Narazie odsyłam was do mojej koleżanki, która dopiero zaczyna, a do mnie wróćcie 1 stycznia :D
http://lilrestlov.blogspot.com
Wesołych Świąt!
Można powiedzieć, że to tylko przerwa świąteczna xD


JEŚLI CZYTASZ= KOMENTUJ!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz